torsdag 19. februar 2009

Vinterferie

Nå er det vinter ferie. Jeg sitter for tiden og jobber med hoved karakteren. Kommer noen bilder av den lenger nede.. Akkurat nå sitter jeg med en bankende hodepine. Begynte å bli dårlig igår så måtte dra hjem fra jobben i går halv 3. Og idag har jeg ikke vært på jobb. Men jeg har fått mulighet til å jobbe litt med 3d.. Det som gjenstår nå er hodet, og noen små detaljer på kroppen.. Jeg kommer til å jobbe videre utover kvelden og i morgen og søndag, før jeg er tilbake på skolen igjen på mandag. Så får du sjekke ut bloggen min igjen i starten av neste uke. Da blir det nok noen oppdateringer på hvordan modellen blir! ;)
Mangler lisser på foten, men de er en detalj som kommer snart! ;)
Ser litt merkelig uten hode. Men skal vel begynne på hodet i morra regner jeg med
Beltet for å holde buksene oppe på den tynne spinkle kroppen.

Hånda som jeg lagde ista. Godt fornøyd med den med tanke på at den tok i underkant av en time! ;)

Sjekk tilbake over helga når det kommer en oppdatering på hvordan det ligger ann videre! ;)

2 kommentarer:

  1. Det her ser veldig bra ut. Snart på tide med rigging.

    SvarSlett
  2. ja.. Skal jobbe videre når jeg kommer til oslo i kveld. også skal jeg vel være ferdig iløpet av tirsdagen med all moddelering av den karen her.

    SvarSlett