onsdag 17. juni 2009

Firma

Jeg har også i denne prosjekt perioden startet mitt eget firma som heter så mye som Rabidus. Rabidus er latin og betyr "Insane". Det jeg har lært av det er at det er VELDIG mange forskjellige merkelige regler som man har på moms og skatt. Men har vært igjennom kurs hos skatt øst og har lest masse rundt på nettet. Foreløpig så har jeg ikke hatt så mye å gjøre der. Jobbet endel i April for ett firma som heter Octaga. www.octaga.com. De skal jeg også jobbe for utover høsten. Så håper å tjene litt penger der. Og hvis DU kjenner noen som trenger noe som helst innen 3D så si ifra! :)

Nå ser jeg frem til sommeren, noe jeg gleder meg til.. sitter currently i leiligheten min som det er rundt 35 grader i nå, pga jeg har ett stort vindu som sola skinner på fra sånn rundt 5 til sånn rundt 8 i kveld. Og er det 20 grader ute er det hvertfall 30 her inn.. uansett hva jeg gjør nesten. Men men.

Jeg vurderer å ikke fortsette på skole i Australia og heller gå på www.fxphd.com. Har planer om å ta det i en stund sånn at jeg lærer meg mer inne komping og div effekter. Lære litt mer Realflow og sånt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar